PracaGrupypl.praca.dyskusje"project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"Re: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
  • Data: 2004-09-27 10:32:52
    Temat: Re: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    > Dosyć straszna opowiesc, ale mam za soba podobne przejscia jako
    > pracownik......
    > Teraz zastanawiam sie czy można zarzadzac projektami jako freelance dla
    > wielu zleceniodawcow w tym samym czasie. Chodzi o to by nie poswiecac
    calego
    > czasu jednemu pracodawcy, lecz dzielic go pomiedzy nich, wiec tak naprawde
    > pobierac pieniadze za rezultaty, a nie za czas spedzony w biurze......
    > pozdr

    IMHO mozna, wiadomo ze 80% wysilku to start projektu i etap zakonczenia
    całosci lub odbioru poszczegolnych etapow.
    "Srodek" zyje zazwyczaj wlasnym zyciem, toczy sie i wymaga nieco mniej
    zaangazowania.
    Nikt tez nie powiedzial ze musisz to robic sam. Umowa zlecenie z kims kto
    bedzie siedzial przy komputerze i pilnowal korespondencji oraz opracowywal
    dokumenty i pewnie ze sie da.
    Przeciez na tym wlasnie polega dzialanie firm
    konsultingowych/outsourcingowych.
    Jezeli tylko sie oplaca to mozna to sobie wszystko sprawnie zorganizowac.
    Pozdro
    --
    Jackare