PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista kandydat, umowa, zobowiazania ? › Re: programista kandydat, umowa, zobowiazania ?
  • Data: 2007-03-08 13:53:02
    Temat: Re: programista kandydat, umowa, zobowiazania ?
    Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LprzemekL wrote:

    > Witam
    > W jaki sposob przeliczyc ?

    > Nie, nie mam umowy - ale chcialbym dowiedziec sie jeszcze przed
    > podpisaniem jakiejkolwiek umowy z pracodawca o ewentualnych "chwytach"
    > niekorzystnych dla kandydata z waszego doswiadczenia lub krązacych
    > informacji.

    1) Nie słuchaj badziewnych rad Any Usera, to jest jakiś psychopata, on tu
    wypisuje takie banialuki, że już kilka razy se monitor oplułem, dobrze że
    nie piłem akurat kawy.
    2) 1500-2000 netto um. o pracę na start(jeżeli już coś umiesz).
    3) Umowa o pracę weź se przeczytaj i nie zajmuj się jakimiś durnymi
    haczykami, tylko własnym rozwojem, tak żebyś za 2 lata miał min. 5k i
    więcej na rękę. W umowie o pracę nie da się zrobić haczyka ukrytego, masz
    czarne na białym co podpisujesz, może być jakiś zakaz konkurencji ale
    rzadko się to zdarza.