PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista C/C++ RANDSTADRe: programista C/C++ RANDSTAD
  • Data: 2007-03-20 01:26:23
    Temat: Re: programista C/C++ RANDSTAD
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adrian P" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eqn65l$7a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MATI" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy byl z Was ktos na rozmowie na programiste C/C++ w firmie
    > rekrutującej RANDSTAD w Warszawie?
    >
    > Jakie maja zwyczaje? O co pytaja? Czego sie spodziewac? Prosze o
    > wszelkie wskazówki itd.
    > Wyrzna Cie w dupalka i nawet nie zauwazysz. Firma ta to biuro posrednictwa
    > pracy.
    > Robia wstepna selekcje. Jak dobrze sie z nimi dogadasz (lapowka) to
    > przepchna Cie tylko musza cos z tego miec :-)

    Zgadzam sie- nikomu nie polecam tego bur..lu. Paniusia pyta o
    zainteresowania, zycie codzienne, psychotesty i inne pierdoly w ogole nie
    zwiazane z zawodem i wykonywana praca!!! Przejechalem pol Polski na
    spotkanie, wzialem laptopa,by zaprezentowac swoje portfolio, a tam nawet pol
    pytania nie padlo z zakresu mojej wiedzy itd... SYF!!!!!