PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogram plus minus › Re: program plus minus
    From: chelbek1 <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: program plus minus
    Date: Thu, 26 Jan 2006 22:11:12 +0100

    1. Moim skromnym zdniem jest cholernie zimno! i nie zamierzam
    przeprowadzać sie do Zambii! Wiec odpusc sobie tego typy teksty!
    2. To ze jest mniej dzieci to przeciez taka mamy polityke państwa..
    mniej ludzi = mniej problemow
    powiem jeszcze.. apropo sluzby zdrowia.. koszt nauki lekarza to okolo
    200-300 tys. zl, zauwazcie ze wszyscy wyjezdzaja z tego bajzlu (nie
    mowiac gorzej) z kilku prostych powodow.. rocznie w PL zarabiaja okolo25
    tys. , natomiast w czechach lekarze zarabiaja 60 tys. a na zachodzie
    ponad 200 tys. No i jakby nie było tu ich rozumiem!
    moral: mniej ludzi = mniej chorych (reszta chyba jasna)
    to chyba kolejna strategia rzadzacych!
    3. plus minus w TVP1 >> lubie ten program wiec nie czepiaj sie tego co
    tam mowia!
    bo mowia jak jest.. a nie jak te dup... y z rzadu!