PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogram absolwent › Re: program absolwent
  • Data: 2002-10-15 09:29:07
    Temat: Re: program absolwent
    Od: "Krzysztof Gigiel" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Interesowałem się tym programem ostatnio. Teraz możesz pracować, ale jeśli
    będziesz chciał skorzystać z programu to musisz być zarejestrowanym jako
    bezrobotny.
    Nie możesz być bezrobotnym studiując dzienie.
    Absolwenetm jesteś rok od ukończernia szkoły.
    A bezrobotnym absolwentem jak nie masz wtedy pracy, więc to czy pracowałeś
    nie ma raczej znaczenia.
    Dla pewności wejdź sobie na strone www.1praca.gov.pl i się ich zapytaj, po
    paru dniach powinni odpowiedzieć.

    Zycze powodzenia,