PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem dotyczący księgowościRe: problem dotyczący księgowości
  • Data: 2003-11-15 11:19:41
    Temat: Re: problem dotyczący księgowości
    Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pewnego pięknego dnia s...@o...pl <s...@o...pl>,
    chcąc wprowadzić nas w bardzo dobry humor, napisał(a):

    > Poszukuję darmowych materiałów do samodzielnej nauki księgowości.Czy
    > ktośmogłby podać mi adres strony, na której mogę znaleźć rzeczone
    > materiały.

    Tu masz akty prawne:
    http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html

    Tu masz o usługowym prowadzeniu ksiąg handlowych i zakres materiału,
    jaki jest na egzaminach:
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=75

    Ale to nie wystarczy, powinieneś zobaczyć jak to praktycznie wygląda,
    najlepiej załatw sobie praktykę w księgowości, a przynajmniej kup książkę,
    która wprowadza w temat krok po kroku (chyba że podstawy znasz).

    --
    CHANI