PracaGrupypl.praca.dyskusjeprezentacja?-jak › Re: prezentacja?-jak
    From: "GRABO" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prezentacja?-jak
    Date: Thu, 30 May 2002 20:33:50 +0200

    Użytkownik "zocha" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ad34sv$bq6$1@news.tpi.pl...

    > prosze powiedzcie, gdzie mozna znalezc wzor, albo jakas podpowiedz takiej
    > prezentacji no i na czym polega taka gra symultaniczna?
    > aha, jeszcze jedno: jednym z wymogow tej firmy jest posiadanie wlasnej
    > dzialalnosci gosp.-dlaczego? (podstep?) pytalam faceta na rozmowie i
    > odpowiedzial, ze to tylko na poczatek, ze niby potem dostaje sie etat po
    ok.
    > 1-2 m-cach. cos mnie sie tu nie zgadza, to w takim razie po co to cale
    > zamieszanie (no i koszty) z zakladaniem dzialalnosci? stanowisko , o ktore
> [...]
    Zocha, jeśli chcesz prowadzić prezentacje cudzego produktu i go sprzedawać z
    niepewnym rezultatem naciągając się na wysokie koszty DG to idź na to
    spotkanie.
    Przedstawiciel handlowy sprzedaje cudzy towar dając z siebie wszystko nie
    mając zgwarantowanych zysków zwłaszcza na swoją DG. Twoje ryzyko.
    Gra symultaniczna to równoczesne prezentowanie produktu przez wielu
    uczestników.
    GB