PracaGrupypl.praca.dyskusje[prawo] Praktyka,doswidczenia - gdzie ? › Re: [prawo] Praktyka,doswidczenia - gdzie ?
    From: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [prawo] Praktyka,doswidczenia - gdzie ?
    Date: Fri, 27 Sep 2002 12:46:32 +0200

    Użytkownik "studentWPiA" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:an4juf$u4$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Studiuje prawo ( dziennie ) i planuje rozgladnac sie za miejscem gdzie
    > moglbym nabyc troche doswiadczenia okolo prawnego.Oczywiscie mam
    swiadomosc
    > ze bede to wykonywal bezplatnie, zalezy mi aby nabyc troche doswiadczenia
    > zawodowego,poznac praktyke i miec juz tzw. pkt do CV.
    >
    > Co byscie polecali ? Jakie sa Wasze doswiadczenia ? Gdzie najlepiej szukac
    ?

    wszelkiego rodzaju Urzedy Wojewodzkie, Marszalkowskie, szeroko pojeta
    administracja. Szczegolnie w czasie wakacji. chociaz mam wrazenie ze i teraz
    z Twojej oferty bardzo by sie ucieszyli: zblizaja sie wybory samorzadowe, a
    wydzialy prawne zazwyczaj maja pod swoja piecza kontrole nad legalnoscia
    uchwal organow samorzadu terytorialnego. Trzeba bedzie "tworczosc" mijajacej
    kadencji przygotowac do archiwizacji, a to idzie w dziesietki tysiecy
    papierkow. Uprzedzam, fucha bardzo niewdzieczna ;) ale tez praktykantom w
    urzedach zlecano zazwyczaj zajecia pokroju uzupelniania repertorium,
    przepisania pisma procesowego, zaniesienia tegoz do sadu itp.

    Przy okazji witam sie ze wszystkimi
    pozdrawiam
    Asia