PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktykantRe: praktykant
  • Data: 2005-01-07 16:40:03
    Temat: Re: praktykant
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marcin 'Zyga' Rudnicki
    <z...@c...chip.pl> wystukał[a]:
    > Postać zwana CanoE wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    > współrzędnych <c...@n...lubie.spamu.org> taki oto post :
    > NIestety U mnie w mieście tak jest że UP nie płaci za staż bez
    > gwarancji przyjęcia po odbytym stażu .....

    To pewnie zależy od UP. My właśnie w zakładzie mamy stażystę, bez
    problemów i bez żadnych 'gwarancji' jego zatrudnienia. Ale to jest
    mniejsza miejscowość, nie ma wielu zakładów i pewnie nie tak często są
    osoby chętne na staż.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --