PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik budżetowy - dodatkowa pracaRe: pracownik budżetowy - dodatkowa praca
  • Data: 2008-03-14 02:35:41
    Temat: Re: pracownik budżetowy - dodatkowa praca
    Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 20:41, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    > Zależy w jakiej instytucji rządowej pracujesz, są firmy, których nazwy
    > trzeba wymieniac po cichu, gdzie wymagana jest zgoda.
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    > rozkoduj mój @ na tiny.pl:  http://tiny.pl/p7bbhttp://grupy.3mam.net

    Ja też jestem pracownikiem budzetówki-wiele zależy od tego jakiej
    kategorii jesteś pracownikiem. Czy np. oficerem, policjantem,
    pracownikiem cywilnym. Bez względu jednak na to są możliwości
    zarobienia pieniążkąw ktore znacznie poprawia sytuacje finansową
    rodziny bez żadnych problemów. Ja bynajmniej zarabiam i wielu z moich
    znajomuch dodatkowe pieniądze , ktore nie wymagają pozwolenia
    przelozonego.
    Zarób tysiąc lub więcej złotych tygodniowo, wykorzystując własny
    komputer i własny czas. W celu
    uzyskania więcej informacji wyślij do mnie e-maila na adres
    k...@g...pl. Do zobaczenia na
    szczycie! To jest możliwe to nie bajki-ale o tym sam zadecyduj i
    przekonaj sie sam.