eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy
    Date: Mon, 23 Oct 2006 23:59:49 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 15
    Message-ID: <ehje0m$eiv$1@news2.ipartners.pl>
    References: <eh7ki3$17f$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@j...was.pozdrawljaju>
    <ehae31$mdm$1@nemesis.news.tpi.pl> <ehasfe$r48$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehd8jo$23rd$1@news.mm.pl> <b1d20$453a3b4c$540a49d2$27910@news.chello.pl>
    <ehdna4$29tu$1@news.mm.pl> <ehdof2$3fs$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdq1a$prl$1@news.mm.pl> <ehdskk$7q0$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdth6$j4$1@news.mm.pl> <ehduie$9j7$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdvlo$1e3r$1@news.mm.pl> <ehe0tn$c31$1@news.dialog.net.pl>
    <3f39c$453aa2d4$540a49d2$26535@news.chello.pl>
    <ehe9bt$kjm$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    NNTP-Posting-Host: centrala.ktr.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1161640790 14943 217.153.106.177 (23 Oct 2006 21:59:50
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Oct 2006 21:59:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:194886
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Taki handlowiec, to dupa, a nie handlowiec. Dobry potrafi sprzedać
    >> wszystko.
    >> Po prostu wszystko, bez wyjątków (oczywiście należy się w pewnych
    >> przypadkach liczyć z utratą klienta po jednorazowej transakcji, ale to
    >> nie
    >> zmienia faktu).
    >
    > Jakieś mity. Podobnie jak to, że zawsze się da negocjować.

    Kiedyś byłem na szkoleniu dla akwizytorów. Szkolenie było takie sobie, ale
    zobaczyłem przy okazji kasetę video z takiego prawdziwego szkolenia, w
    którym uczestnictwo kosztuje kilkadziesiąt tysięcy $. I możesz wierzyć lub
    nie, ale po prostu w pale się nie mieści, jakie tam stosują techniki
    podejścia klienta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1