PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Data: 2006-10-19 12:10:01
    Temat: Re: pracownicy
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Michał Buslik napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł" <p...@g...3000.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest trudno znależć dobrych pracowników, niz złego w kraju się nie dzieje,
    chętnie będę pracował dla ciebie... Wystarczy mi 25.00PLN/godz. i abyś przestrzegał
    KODEKSU PRACY,
    wówczas i ja i ty będziesz zadowolony, czy to jest dla ciebie jasne?
    Pierwsze pół roku mogę za 15.00PLN/godz. byś się mógł przekonać
    że masz kogoś komu warto dać te 25.00PLN.
    Ale przecież możesz Ukraińców zatrudnić za 8.00PLN/godz... ale
    musisz mieć silne boki bo przeważnie bokami wychodza :)