PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca zamontował mi GPS!!! › Re: pracodawca zamontowa? mi GPS!!!
  • Data: 2003-07-31 09:27:10
    Temat: Re: pracodawca zamontowa? mi GPS!!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:bgamlm$2rl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > apropo slawnej wydajnosci, to to jest mit.

    Wiem.
    Kolezanka z ksiegowosci przeniosla sie do niemiec jako "niemka" i zatrudnila
    w podobnej firmie na analogicznym stanowisku. Po roku przyjechala nas
    odwiedzic. Porownywala warunki (a nie bajerowala), to przyznala, z etam jest
    o wiele spokojniej I najwazniejsze...pracownik robi tylko to, co nalezy do
    zakresu jego obowiazkow i w godzinach pracy.
    Lepsza organizacja pracy a jednoczesnie akceptacja faktu, ze pracownik ma
    robic to, do czego jest zatrudniony, a nie pracowac jak menager na kazdym
    stanowisku umyslowym.
    sadze, ze to sie zmieni;) powoli zaadaptuja nasze rozwiazania:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##