PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica › Re: praca za granica
  • Data: 2009-06-12 06:48:20
    Temat: Re: praca za granica
    Od: a...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    grom@x <gromax@_usun_.interia.pl> wrote:
    > w pl rozliczasz si? z US za pomoca PIT 36. Odpowiednio w zale?no?ci od
    > pracowania w odpowiednim kraju i tym samym obowi?zywania odpowiedniej
    > umowy wpisujesz odpowiednie kwoty do odpowiednich rubryk i wychodzi ci
    > ?e np. musisz cos tam dop?aci?.
    > nie wiem jak dok?adnie rozlicza si? pracodawca w belgii, ale z tego co
    > sie orientuje zawsze dostajesz nasz odpowiednik "paska", gdzie masz
    > pokazane np. ile wkorzystanego urlopu, ile podatk?w zaplacone itp. No i
    > na zako?czenie roku podatkowego jest to zestawienie zbiorcze - w danym
> [...]

    Ok, to juz troche bardziej rozjasnia obraz. A kwestie opieki lekarskiej
    i ewentualnego zorganizowania lokum przez pracodawce - to to juz chyba
    lezy w kwestii "dobrej woli" pracodawcy, ewentualnie odpowiedniego
    porozumienia sie na etapie rozmow?

    Czy wymog opieki lekarskiej jest jakos uregulowany prawnie przy
    okreslonych typach umow - tzn. musi byc zapewniony przez pracodawce
    czy tak jak pisalem - jest to sprawa dobrej woli?

    alupef