PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w wojsku › Re: praca w wojsku
  • Data: 2005-02-27 10:02:13
    Temat: Re: praca w wojsku
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 26 Feb 2005 22:50:54 +0100, na pl.praca.dyskusje, zasiu napisał(a):

    > Pewnie posadka juz jest dawno zaklepana, a konkurs jest pro forma, aby nikt
    > sie nie czepial. Nie obiecuj sobie zbyt wiele

    Wlasnie. Jakies 4 miesiace temu znalazlem oferte w necie z Katowickiego
    WKU. Napisalem piekne CV, moim zdaniem odpowiadalem niemal idealnie
    oczekiwaniom.
    Papierek zanioslem osobiscie, niemila pani rzucila gdzies w papiery i po
    chwili mojego oczekiwania ("dziekuje, skontaktujemy sie z Panem"??)
    zapytala czy chce pieczatke dla UP... hmm... w roznych firmach wtedy
    bywalem, ale takiego podejscia nie spotkalem dotad.

    Potem, na grupie tutaj, uswiadomiono mnie o tym jak to sie szuka
    pracownikow, kiedy juz sie ma syna siostry wujka zaklepanego na stanowisko.

    Ale sprobowac mozesz, w koncu kto nie probuje ten nic nie zyska, ale nie
    licz na zbyt wiele. Dla mnie bylo to idealne stanowisko, a nawet na rozmowe
    nie chcialo im sie mnie zaprosic.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl