PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w soboty... długawe › Re: praca w soboty... długawe
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w soboty... długawe
    Date: Tue, 9 Dec 2003 22:05:02 +0100

    > Może dobrym pomysłem byłaby po prostu rozmowa z pracodawcą?.. Jeśli to
    > rozsądny człowiek - pogada i się jakoś dogadacie. Jeśli nie - w długim
    > okresie będzie dla Ciebie znacznie zdrowiej poszukać innego pracodawcy...

    innymi słowy powinienem za pracujące sobopty dostać kase?
    ILE??? w stosunku do pensji??
    a odebranie tego dnia?
    powiedz proszę
    jaki jest na to paragraf???
    no i jeszcze jedna kwestia
    czy np jeśli w lutym '04 zdecydują się mnie wykopać.
    to czy mogę się upominać wtedy o kase z zeszłego roku czyli bieżącego?
    czy wtedy mógłbym żądaćekwiwalentu za nie odebrane dni????np tak jak za
    urlop?

    Jak to wszystko się ma do kontroli PIP który jakiś raport pokontrolny wydał
    już po 3 dniach
    ale w rezultacie dosataliśmy tylko nalepki na schody i dwie gaśnice????
    Kontroler xerował nasze listy obecności.
    ale ZERO ZMIAN!
    można złożyć jakieśreklamkacje odnośnie kontroli i tego raportu????
    Pozdrawiam.