PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: Piotr <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 09:35:23 +0200

    Marek napisał(a):

    > Ja mam 49 lat i też wolę nieformalną atmosferę. Wręcz uwielbiam taką
    > atmosferę. I to nie tylko z rówieśnikami, ale również z osobami 25 lat
    > młodszymi niż ja.

    Zauważyłem w praktyce że dla dobrej atmosfery w zespole dużo większe
    znaczenie niż metrykalny wiek pracowników mają charakter,
    zainteresowania pozazawodowe itp. W najbardziej zgranej ekipie w której
    pracowałem różnica wieku między najmłodszymi a najstarszymi pracownikami
    wynosiła ponad 25lat, znam też zespoły równolatków którzy tylko sobie
    wzajemnie świnię podkładają tak że nie ma na to reguły.

    pozdrawiam
    Piotr