PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w hipermarkecieRe: praca w hipermarkecie
  • Data: 2003-06-20 10:28:10
    Temat: Re: praca w hipermarkecie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bcum76$a51$1@inews.gazeta.pl...

    > Jako informatycy - zgoda. Nawet słyszałem że w hipermarkecie na takim
    > stanowisku nie jest źle. Ale wątek dotyczy stanowiska kasjera. A to
    zupełnie
    > inna sprawa
    > pozdr.
    Dotyczy wszystkich innych, ujmijmy to 'szeregowych' - pracownicy hali,
    kasjerki itp rotuja bardzo mocno. Biurwy juz mniej jakby, choc tez sie
    zdarza - no i menagerowie potrafia poleciec za byle co - nie tak zamowionko
    itp. Ale to tez zalezy od hipermarketu. Poznalem kiedys panne ktora jako
    handlowiec-manager robi w niepomne jakim hipermarkecie kariere i zamierza
    pozostac dluzej - a jest juz dlugo:) We francusko-jezycznych przydaje sie
    jezyk francuski - droga awansu od razu sie otwiera. Tak w ogole po kilku
    moich znajomych zauwazylem, ze ten jezyk w ogole jest ostatnio popularny i
    pozadany przez pracodawcow i znajomosc tegoz znacznie ulatwia znalezienie
    pracy.
    pozdr
    /p