PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w domuRe: praca w domu
  • Data: 2002-11-16 22:37:28
    Temat: Re: praca w domu
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktos cos takiego wykonuje prosze o
    > opine_______________________________________________
    ___________________

    Miałem i taką przygodę. Do wykonywania pracy potrzebny był ponoć tylko
    komputer, a dokładniej - jak się później okazało program, który
    kosztuje, bo ten co nie kosztuje, nie robi tego, czego pracodawca
    wymaga. Oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował. W firmie
    tradycyjnej byłoby to sprawstwo kierownicze. Poza tym OK. Spodziewane
    wynagrodzenie: 500 - 1000 zł, praca kilka godzin dziennie, o ustalonych
    porach; czy płacą, nie wiem, bo sobie odpuściłem. No i ZUSu chyba nie
    lubili, bo chcieli, żebym był studentem, zgodzili się na fakturę.

    Pzdr: Dogbert