PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w TESCO w AngliiRe: praca w TESCO w Anglii
  • Data: 2006-02-26 21:18:28
    Temat: Re: praca w TESCO w Anglii
    Od: elias <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czesc.
    > miales moze juz te rozmowe po angielsku? jakies sczegoly? Chyba szespirowskiej
    > umiejetnosci nie oczekuja ? ;)

    Póki co tylko przez telefon, ale babka sama Szekspirem
    raczej nie była. Pytania różne np. co myślę że mogę
    wnieść do firmy, jaką lubię muzykę itp. Standard. Ale do Krakowa
    na właściwą kwalifikację dopiero się wybieram, tam mają
    być testy i rozmowa z native speakerem... Generalnie trzeba
    język znać na tyle żeby się móc dogadać i bez problemu
    odpowiedzieć jak klient ma jakieś pytania, czyli pewnie
    trochę więcej niż tzw. "komunikatywny angielski".