PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
    From: "blondi" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Irlandii?
    Date: 23 Jul 2006 00:18:41 -0700
    <e9nhre$9ho$1@inews.gazeta.pl> <e9ni7f$nd8$1@news.onet.pl>
    <e9nkfm$p5c$1@atlantis.news.tpi.pl> <e9nman$8tn$1@news.onet.pl>
    <e9oks2$u7$1@inews.gazeta.pl> <e9prod$lu7$1@news.onet.pl>
    <e9q0pl$6fc$1@news.onet.pl> <e9r1qf$fjn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e9r738$8ip$1@news.onet.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <e9u370$8hg$1@news.onet.pl>

    clockworkoi napisał(a):
    > Trzesienia ziemi, globalne ocieplenie, park jurajski, najazd marsjan, gangi
    > skinheadow... a sorry, zapomnialem, ze to ja jestem skinheadem, wiec te
    > katastrofe wykreslamy... Lepper prezydentem, kolejny zabor Polski, wojna
    > atomowa, nowa inkwizycja, czeskie czolgi w Warszawie... masz racje, swiat
    > jest pelen niebezpieczenstw, wiec najlepiej strzelic se odrazu w leb.
    > Ospowiadajac na twoje pytanie - ciezka praca za konkretna place i
    > przemyslanymi inwestycjami, a na starosc wlasnym biznesem. Moze byc? Tym
    > bardziej, ze moja emerytura niekoniecznie musi byc placona przez polski ZUS.

    Zakladam, ze wiesz co to inflacja... Na chwile obecna nasz rzad robi
    przymiarki do podniesienia inflacji, ktora za balcerowicza udalo sie
    zbic do niewidocznego wrecz poziomu... Jakiekolwiek oszczednosci
    poczynisz w PL nie beda one mialy zadnego znaczenia, gdy inflacja
    podskoczy, powiedzmy 20-krotnie.

    A wlasny bisnes... pamietam, jak jeszcze kilka lat temu wiekszosc osob
    zatrudnialo sie na czarno, bo nikomu nie oplacalo sie byc zatrudniom na
    legalna umowe, jak rowniez osobom majacym wlasny biznes nie oplacalo
    sie nikogo legalnie zatrudniac. Wymagania na zasadzie umowa o prace
    byly glupota, z obu stron patrzac. Powoli to co proponuje nasz rzad
    zmierza w kierunku oblozenia osob majacych wlasny biznes jak
    najwiekszymi oplatami.

    Moze masz jakas wizje, ale ja patrzac na to co sie dzieje zaczynam byc
    przerazona. Zadna z propozycji, jaka rzucaja moi znajomi nie wydaje mi
    sie na tyle bezpieczna, by warto bylo w nia zainwestowac. Na razie
    inwestuje w siebie. Ucze sie, koncze drugi fakultet, pracuje zawodowo.
    To sa rzeczy wymierne, ktore podkreslaja moja wartosc na rynku pracy -
    miedzynarodowym. W planach mam zwinac sie z tego kraju w takie miejsce,
    gdzie slowo emerytura nie wywoluje przerazenia.

    PL nie gwarantuje niczego, ani tego, ze Twoje oszczednosci beda mialy
    jakas wartosc, ani tego, ze czeka Cie godna starosc.

    W PL zarabiam niezle pieniadze, wyjezdzam na wakacje, moge sobie kupic,
    to na co mam ochote, ale to za malo, zeby ten kraj wydal mi sie
    interesujacy. A za swoja edukacje zaplacilam sama.

    Blondi