PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w IT w Norwegii › Re: praca w IT w Norwegii
  • Data: 2006-09-24 20:57:17
    Temat: Re: praca w IT w Norwegii
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > jak najlepiej zabrac sie do szukania pracy w IT w Norwegii (jakies
    > sprawdzone strony www?) i czy bez znajomosci norweskiego ma to w ogole
    > sens?

    Kiedys mialem przyjemnosc porozmawiac sobie z kilkoma Norwegami (mlodzi
    ludzie; jeden mlodszy ode mnie o jakies 2-3 lata jest juz szefem calkiem
    niemalej firemki), ktorzy jednym glosem twierdzili, ze gdyby nie byl to ich
    ojczysty jezyk to nikt by sie go nie uczyl. Angielski wsystarcza.

    --
    Cezary Morga