PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Anglii (programista)Re: praca w Anglii (programista)
  • Data: 2007-03-27 05:52:06
    Temat: Re: praca w Anglii (programista)
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    jobineng wrote:

    > bez przesady

    No dobra: pewna grupe pracownikow rekrutuje sie poprzez headhunterow i
    zawsze jest grupa stanowisk obsadzanych poprzez polecenia. Ale jak firma
    daje tradycyjne ogloszenie, to w tej branzy daje je niemal zawsze na
    Necie - choc nie musi go dawac wylacznie na Necie.

    > oj nie prawda, mi chodzi o jakies sprawdzone metody czy cos, jakies
    > SPECJALNE PORTALE zajmujace sie wylacznie "exportem ludzi na zachod", a
    > nie same oferty pracy w UK. Bardzo duzo stron przegladalem z ofertami
    > [UK], owszem pracy dla dev. jest multum, lecz [podkreslam] chodzi mi o
    > jakies sprawdzone portale.

    Ale o co Ci chodzi? chcialbys jechac majac zalatwione przez firme
    wszystko od mieszkania poprzez sprawy urzedowe po dojazdy do pracy?

    Cos takiego sie zdarza w dwoch przypadkach: wybitnych specjalistow
    traktowanych po krolewsku (wzglednie ludzi majacych specjalistyczne i
    bardzo mierzalne kwalifikacje, na ktore jest duze zapotrzebowanie, np.
    pielegnierki i lekarzy) oraz niewykwalifikowanych robotnikow
    przyjezdzajacych do jakiejs fatalnej pracy z fatalnym zakwaterowaniem, z
    ktorych pensji pobierany jest zwykle dosc wysoki haracz za to
    zaopiekowanie sie. W srednim segmencie rynku, a podejrzewam, ze do tego
    sie zaliczasz, nie slyszalam o przypadkach eksportu ludzi "all
    inclusive". Sam znajdujesz prace i sam zalatwiasz wszystkie rzeczy
    zwiazane z osiedlaniem sie, korzystajac z informacji udzielanych przez
    pomocnych ludzi na forach i realu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533