PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca przez internet....suuuperrr › Re: praca przez internet....suuuperrr
    From: "MichalT_Wawa" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca przez internet....suuuperrr
    Date: Fri, 3 Sep 2004 10:03:35 +0200

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl> napisał w wiadomości
    news:ch96ln$8da$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jaka to praca, ktorej nie da sie zdefiniowac wedlug kanonu stosowanego
    > na p.p.o? Skroc ten swoj zalacznik i umiesc tutaj podstawowe informacje:
    > wymagania, co oferujesz, zarobki itd. Udowodnij nam, ze to nie sciema,
    > jesli potrafisz. Jesli nie, to idz stad i nie wracaj.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - BbT

    Taaa kiedy byłem małym chłopcem hej...
    A teraz poważnie gdy się uczyłem w podstawówce (jakieś 18 lat temu - ale ten
    czas leci) tego typu "raporty" jak go zwał tak go zwał nazywały się po
    prostu "łańcuszek szczęcia". Hehehehe zarobili na naiwnych tylko ci co go
    zaczęli. "wyśli 20 pln temu z początku listy i go skasuj dopisz siebie na
    końcu i... czekaj" heheheeheh. Kiedyś to krążyło na kartkach teraz przybrało
    formę elektroniczną. Wiadomo naiwnych nie brakuje. Jak ktoś nie ma co robić
    z kasą to z chęcią podam numer swojego konta.

    Pozdrawiam

    Michał T - Polska