PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeskaRe: praca informatyka helpdeska
  • Data: 2005-10-18 07:12:39
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Jacek Kochan" <...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dj1943$mq9$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli administrator nie ma nic innego do roboty niż wpatrywanie
    > się w logi - to tak. :>>>
    > A co powiesz o tych, którzy wpadają do firmy kilka razy
    > w tygodniu, bo tak mają podpisaną umowę z firmą na adm.?
    > Zdalnie przeglądają logi kilkunastu serwerów w kilku firmach?

    Wystarczy odpowiednio skonfigurowane oprogramowanie do zbierania
    logow.

    > Czy możesz mi podać swój numer konta z dostępem
    > przez internet??? ;>>> Jakiś loginik??? ;))
    > Bo rozumiem, że tam też nie masz blokady, bo:
    > "Podaj mi rozsadny powod, ze jest to [tam] potrzebne" ;>>>

    Tak, moglbym podac Ci ten numer, haslo jest na tyle skomplikowane ze i
    tak go nie zlamiesz predzej, niz wychwyca to systemy zabezpieczen
    banku.
    Nieraz bylem wkurzony, ze moje konto jest zablokowane, bo ktos
    probowal na niego wejsc.
    --
    Jacolex