PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dorywcza › Re: praca dorywcza
    From: Ewa <e...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca dorywcza
    Date: Wed, 15 May 2002 09:28:22 +0000 (UTC)

    coby <c...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Ewa" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem konkretnie jaki charakter pracy Cie interesuje i w jakim
    > wymiarze czasu. Ale zaczyna sie sezon urlopowy wiec moze
    > popytaj po knajpkach, barach, sklepikach czy nie szukaja kogos
    > do pomocy

    Mam sporo wolnego czasu, mimo, ze pracuje w pelnym wymiarze godzin.
    Chodzilo mi raczej o jakas prace "bardziej na miejscu", np. z
    wykorzystaniem komputera (mam w domu) - wklepywanie danych, uzupelnianie
    jakich baz danych, przepisywanie tekstow itp.
    Moglabym rowniez dojezdzac do jakiegos biura/kancelarii... ale to w
    godzinach popoludniowych.

    I wlasnie nie wiem gdzie takiej pracy szukac... Moze sa jakies specjalne
    biura, gdzie maja tego typu oferty...

    > Szkoda czasu i pieniedzy na telefon w sprawie informacji.
    > Jeden z wariantow wyglada nastepujaco:
    > [...]
    > Oczywiscie nie twierdze, ze kazdy tego typu pracodawca
    > jest nieuczciwy. Taka prace zaryzykowalbym tylko wtedy
    > jesli znal bym kogos kto u danego pracodawcy
    > w ten sposob wyszedl na swoje.

    No wlasnie, obawialam sie, ze to zdecydowanie nie wyglada tak pieknie,
    jak przedstawiaja w ogloszeniach. Trzeba by bylo miec kogos godnego
    zaufania, bo wydaje mi sie, ze sa firmy, ktore naprawde potrzebuja
    tego typu pracownikow... Tylko jak znalezc tych uczciwych?

    Ewa