PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dodatkowa, zdalna administracja › Re: praca dodatkowa, zdalna administracja
  • Data: 2005-07-03 17:51:59
    Temat: Re: praca dodatkowa, zdalna administracja
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ile wycenic prace u malej firmie. Posiada okolo 20 komputerow, 2
    serwery
    > z uslugami. Firma chce zatrudnic kogos do pracy zdalnej, ewentualnie
    > przyjazd 2-3 razy tygdoniowa jesli wystepuja problemy.
    [...]
    > Ja planuje zazadac 2tys zl miesiecznie z umowa o
    > dzielo (lub zlecenie).

    Ja myślę, że należałoby Ci pogratulować! ;|
    Nie wiem tylko, czy poczucia humoru, czy dobrego
    mniemania o sobie, czy może trafienia na małą firmę
    o tak dobrej kondycji finansowej, która miałaby zatrudnić
    kogoś na zlecenie, pracę dorywczą za 2.000 zł.

    To jak tam muszą zarabiać pracownicy pełnoetatowi?!!
    To co dopiero będzie, jak z tej małej - duża firma wyrośnie?!!

    --
    Koziorozec