PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
  • Data: 2006-07-30 16:40:14
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eag3d0$1sqp$1@news.mm.pl...
    > witam serdecznie!
    >
    > Jakis rok temu jak obserwowalem moi znajomi szukajac pracy mieli ogromny
    > problem, kazdy pracodawca wybrzydzał, miał wielkie wymagania, oczekiwania a
    > rozmowa o wynagrodzeniu często kończyła się na suchym zdaniu " wynosi tyle i
    > tyle" i to oczywiscie na samym koncu - traktowane to było jak cos co wogole
    > nie interesowałoby osobe chcacą podjac prace. I sie skończyło, obecnie
    > pracodawcy nie moga znalesc coraz częsciej dobrego pracownika, każdy kto miał
    > wyjechac wyjezdza, nikt nie chce juz pracowac za 800 netto i błagac o prace. I
> [...]
    bedzie dobrze dopiero wtedy kiedy pracodoawcom bedzie sie oplacalo inwestowac w
    pracownika, uczac go pracy. Na razie pracodawcy maja to szczescie ze za 1200 zl
    maja wyksztalconego pracownika za gruba kase (publiczna).
    Ktos tu kiedys pytal jak to jest ze w USA po byle gownie (stanowym colege'u)
    zarabia fure kasy. BO jak ktos w USA wyda kupe kasy na nauke to nie bedzie robil
    za grosze. W Polsce ta kupa kasy idzie z budzetu, a jak cos ma sie za darmo to
    sie tego nie szanuje.