  • Data: 2006-01-04 10:12:32
    Temat: Re: pozwolenie dostałeś?
    Od: "julitka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "croppek1" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dpepta$hl6$1@inews.gazeta.pl...

    > Kto dal Ci prawo do porownywania pracy do obozu zagłady. To, ze jestes
    > niewyksztalcona (o czym swiadczy stanowisko)

    tzn? w jakim stanowisku pracowałam? Wiesz to powiedz. Nie powinnam to mówić
    takim jak ty bo nie warto ale stanowisko miałam kierownicze - jestem jedną z
    osób pod którą byli wszyscy pakowacze, kimś na równi z brygadzistą,
    menagerem i szkoleniowcem, jestem osobą która zaprotestowała i zwolniła sie
    na własną prośbę. Wykształcenie? Wyższe ci wystarczy?

    , nie daje ci prawa do tak
    > dennych i nie na miejscu porownan. Faktycznie, szmata to za delikatne
    > okreslenie na ciebie.

    powiedziałabym jakie dla ciebie jest odpowiednie ale shańbiłabym się tak jak
    ty wtedy...