PracaGrupypl.praca.dyskusjeportale pracy do zarejestrowaniaRe: portale pracy do zarejestrowania
    Date: Thu, 16 Apr 2009 15:57:20 +0200
    From: Michał Foryst <m...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: portale pracy do zarejestrowania

    Noe Bat pisze:

    > Użytkownik "Michał Foryst" <m...@d...com.pl>

    > Do Hameryki ?

    sprawdzę

    > Po co ?
    jak ktoś ma takie pragnienie.

    > Jasne jasne, ale generalnie to o kasę chodzi. Ja to wszystko rozumiem, ale nie
    lubię jak ktoś p..li tak, jak Ty

    Tu masz rację, odnośnie tego, że zawsze wszędzie gdzieś na końcu powinna
    być kasa za wykonana pracę. Altruizm jest od dawna pustym słowem. Jednak
    nie tworzymy tego serwisu w celu gromadzenie i sprzedaży danych
    osobowych. Zarabiamy w inny sposób i zamierzamy być użytecznym
    narzędziem na rynku pracy. Pracujemy teraz nad polityką prywatności,
    dzięki obawom gargamela. Po to jest to testowanie. Zmienimy też zaraz
    frazę: "dlaczego muszę się zarejestrować" na "dlaczego warto się
    zarejestrować", bo rejestracja nie jest obowiązkowa.

    Dzięki,
    czekam na więcej
    Michał Foryst