PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocy!!!! podstawa wymiaru wynagrodzenia urlopowego › Re: pomocy!!!! podstawa wymiaru wynagrodzenia urlopowego
  • Data: 2005-03-30 19:57:01
    Temat: Re: pomocy!!!! podstawa wymiaru wynagrodzenia urlopowego
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia m...@g...pl
    <m...@g...pl> wystukał[a]:
    > chcialabym sie dowiedzieć jak wyliczyć podstawe wymiaru wynagrodzenia
    > urlopowego, wiem juz ze z 3 miesiecy poprzedzajacych miesiac w ktorym
    > pracownik wzial urlop lub z 12 miesiecy jesli wysokosc pensji nie jest
    > stabilna. Nie wiem natomiast co brac pod uwagę jeśli do wynagrodzenia
    > zasadniczego pracownik ma dodatki tj. premie, dodatek stażowy, w
    > niektorych miesiacach wynagrodzenie urlopowe, funkcyjny. Sprawa jest
    > dosc pilna :/ I czy w ogole jest jakies opracowanie ktore JASNO
    > przedstawia takie sytuacje (poza rozporzadzeniem :/)

    Regulamin wynagradzania?
    Bo wszystko zależy od tego jakie te dodatki są. Jeżeli dodatek np.
    funkcyjny dostaje w całości za cały miesiąc to chyba logiczne, że nie
    powinno się brać tego do podstawy urlopowego. Tak samo z premią - np.
    jak procentowa od podstawy, to powinno się brac pod uwagę... itp...

    Nikt jasno ci tego nie napisze. Powinien mieć takie jakie by miał gdyby
    pracował. ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --