PracaGrupypl.praca.dyskusjepomoc w...Re: pomoc w...
    From: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomoc w...
    Date: Tue, 29 Nov 2005 22:48:00 +0100

    Dnia Tue, 29 Nov 2005 00:55:22 +0100, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Rozterki nie są jednoznaczne z wypaleniem zawodowym. Są pewne
    > charakterystyczne symptomy świadczące o wypaleniu i powinny być one
    > dzwonkiem alarmowym. Są też chwilowe spadki nastroju, np. z powodu
    > szaroburego początku zimy, mniejszym nasłonecznieniem etc.

    > Nie wiem, czy to właściwa rada. Niby nic lepszego jak praca będąca
    > jednocześnie pasją, ale też nic lepszego na wypalenie zawodowe, jak
    > pasje nie związane z wykonywanym zawodem.
    >
    > pozdr.
    > m.

    Odpowiadam na powyższe pytania
    Moja miejscowość to Żyrardów a miejsce wykonywania pracy to Warszawa
    Wypalenie zawodowe polega na tym ze osiągnołem max mozliwości rozwoju w
    dziale w ktorym pracuje (a to duża firma telekomunikacyjna)a dzial ten jest
    bardzo hermetyczny co nie pozwala dalej sie rozwijać a jednocześnie praca
    którą sie wykonuje w pewnym sensie jest bardzo monotonna po kilku latach
    pracy (dz w ktorym pracuje to call center)
    Moje wykształcenie to tak troche porozrzucane tzn szkola srednia to technik
    elektryk specjalizacja elektroenergetyka
    szkoła wyższa to tytuł mgr to zarządzanie i marketing specjalizacja
    zarzadzanie
    mój wiek to skończone 27 lat
    praca która mnie kręci to sprawy związane z komputerem internet tworzenie
    stron www i podobne kierunki ale niestety nie poparte wykształceniem co
    bardz mnie ogranicza w poszukiwaniu pracy (myślalem o jeszcze jednych
    studiach o kierunku informatycznym ale niestety mam obawy ze nie poradze
    sobie z matematyką ktora wiem ze jest na wysokim poziomie)
    interesują mnie tez kwestie zwiazane z oceną i motywacją pracownika ale co
    mozna tu robic ??

    --
    Pozdrawiam Tomek