PracaGrupypl.praca.dyskusjepomoc w...Re: pomoc w...
  • Data: 2005-11-28 22:29:33
    Temat: Re: pomoc w...
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek.M napisał(a):
    > to nie jest smieszne to powazne pytanie
    > Przegladajac oferty 100% ich odrzucam a dotycząone różnych branży
    Powazne? Nie napisales w jakim jestes mniej-wiecej wieku, ile (i jakie)
    masz doswiadczenia, jakie masz wyksztalcenia, co obecnie robisz, ile
    zarabiasz a ile bys chcial zarabiac, w jakim miescie mieszkasz, co
    chcialbys robic, czy jestes gotow sie przeprowadzic itp Jeslibys podal
    takie informacje to mysle ze znalazloby sie na grupie pare osob ktore
    sprobowalyby cos doradzic.
    No i zawsze mozesz sie zapytac w urzedach pracy czy nie maja jakis
    doradcow zawodowych. Wzglednie przy jakis inkubatorach
    przedsiebiorczosci - moze doradza Ci jakis biznes? I w ogole jakbys
    podal miasto to moze ktos z Twojego miasta poradzilby Ci gdzie sie udac.
    A... i portale poswiecone pracy typu pracuj.pl - tam sa czesto rozne
    poradniki

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl