PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsumowanie poszukiwan › Re: podsumowanie poszukiwan
    From: franek kimono <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podsumowanie poszukiwan
    Date: Sun, 20 Feb 2005 18:50:39 +0100
    Sender: a...@o...pl@bsp12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    On Sat, 19 Feb 2005 16:05:07 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Tylko?
    >Tyle można bez problemu wysłać w jeden dzień

    20 ofert w jeden dzien? ;-) dobre...

    no nie - to ja zaraz powiem... od srody pracuje... pracy szukalem od
    poczatku grudnia... i takich "powaznych ofert" to zlozylem 15...

    bylem na kilku rozmowach...

    w Motoroli - podziekowali mi - i w sumie potraktowali mnie kiepsko -
    straszny bajzel maja - no ale chociaz mieli odwage zadzwonic i
    podziekowac za zainteresowanie firma

    w Siemens - wydawalo mi sie, ze poszlo mi nawet dobrze - nawet nie
    zadzwonili z wynikiem :-(

    w Samsung - techniczny test rozpykalem bezblednie - pozniej godzinna
    rozmowa na ktorej sie tlumaczylem dlaczego czesto prace zmienialem
    wczesniej - po wszystkim nawet nie zadzwonili :-(

    TRW Auto - tez mi podziekowali - ale plus, bo zadzwonili z odpowiedzia

    teraz od srody pracuje - zapowiada sie sympatycznie... mam nadzieje,
    ze bedzie stabilnie...

    a co do 20 ofert dziennie ;-) dobre - ale tez chyba zawsze stawialem
    na jakosc a nie ilosc...

    przeciez najpierw trzeba firme znalezc, pozniej poczytac z 10 minut
    ogloszenie stanowiska, pozniej z 15 minut poczytac o firmie, pozniej
    przygotowac CV na te okolicznosc, napisac LM - ja mysle, ze godzina na
    przygotowanie oferty to malo... a komu sie chce 5 godzin dziennie
    siedziec i wysylac? ja mysle, ze max to chyba ze 3 jednego dnia
    wyslalem...