PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsłuch w firmie ??? › Re: podsłuch w firmie ???
  • Data: 2003-01-25 09:05:41
    Temat: Re: podsłuch w firmie ???
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jan 2003 14:03:03 +0100, "Raful" <o...@w...onet.pl> wrote:

    >w pewnej firmie we wrocławiu pracownicy podejrzewają że szef zamontował
    >podsłuch :-(((

    heh.. norma... uważajcie też na sytuacje, gdzie wasz przełożony
    zostawia w waszym pokoju neseser i idzie np. na jakieś spotkanie.
    Neseser 'przypadkowo zostawiony' odbiera po kilkudziesięciu minutach.
    Znam kilka przypadków, gdzie okazywało się, że neseserze był tyktafon
    ;-). Szef w ten sposób chce się dowiedzieć, co o nim mówią pracownicy,
    czym się zajmują, kiedy nikt im nad głową nie stoi... Jednym z takich
    szefów był mój znajomy ze studiów.. szczęka mi opadła, kiedy mi o tym
    powiedział...

    >co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go
    >na taki numer"

    jeśli podsłuch jest w gniazdkach, to można 'uszkodzić', ale wtedy szef
    będzie wiedział, że wy wiecie i atmosfera zobi się nieciekawa...
    Proponuję (niezależnie od upodobań i gustów) z wszystkimi rozmowami
    wychodzić 'na papieroska' przed budynek (wypraktykowane ;-) nawet
    zawzięci przeciwnicy papierosów wychodzili 'na dymka')..

    GL