PracaGrupypl.praca.dyskusjepodpis pod klauzula › Re: podpis pod klauzula
  • Data: 2003-08-25 08:52:01
    Temat: Re: podpis pod klauzula
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym wypadku, na 99% firma stosuje strategię "olewczą", jako że sama z
    > siebie podała swój e-mail, a naiwnością z jej strony było by sądzić, że
    > pracobiorcy uzbroili się już w odpowiednie urządzonka do autoryzacji
    > podpisu.
    >
    > Flyer

    Oj... zadzwoń i zapytaj się ich czy chcą podpis czy niekoniecznie.
    Istnieje coś takiego jak umowa niepisemna.

    Najlepiej przesyłając dokumenty aplikacyjne - poproś o potwierdzenie
    otrzymania załączników. Z reguły nikt nie odpisuje.
    Z drugiej strony jest taka niepisana w każdej firmie umowa, że jak ktoś
    potwierdza odbiór to jest to takie jak powinno być. I wtedy nie musisz się
    przejmować niczym.

    Ja od kilku lepszych firm otrzymałem potwierdzenie - z reguły z prośbą o
    uzupełnienie tego i tego, lub rozwinięcie pewnego określonego tematu.
    Natomiast firmom, które nie potwierdzają odbioru załączników a dają
    ogłoszenia, codziennie skutecznie zapycham skrzynkę: np. Valeo, Faurecia,
    Bigram, ... and many more.

    Th

    'Nie róbcie z nas pederastów.' J. Stuhr