PracaGrupypl.praca.dyskusjepoczatki › Re: poczatki
  • Data: 2004-08-09 20:01:41
    Temat: Re: poczatki
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nic za darmo. Polacy obudzcie się MM
    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cf8guk$ij7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > co o tym sadzicie. czy moge wymusic jakis papier ubezpieczajacy mnie w
    > przypadku zdania egzaminu ze bede przyjety na 100% ??

    Powiedz jasno, umowa na okres probny - jesli chce sie przekonac, albo niech
    spada, no chyba ze jestes z zawodu gornikiem, a chcesz robic w accesie, i on
    na prawde nie ma pewnosci co do Ciebie , ale wtedy po co mu jestes potrzebny
    .. ?
    Jak sie nie bedziemy zgadzac na dziadostwo, to moze kitdys sie to skonczy -
    jak sadzicie?

    Wojtek