PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl? › Re: !!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl?
  • Data: 2003-04-27 16:51:03
    Temat: Re: !!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl?
    Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > czy dzieki takiemu ogloszeniu znalazl ktos prace?
    >
    > Ja z takiego ogloszenia bylam na wielu rozmowach i musze powiedziec, ze byty to
    konkretne stanowiska
    . ale widocznie byli lepsi. Do tego mam tez swoja strone www na ktorej
    zamiescilam swoje CV i zdarzylo sie tak, ze pracodawcy bez mojej
    interwencji znalezli jakos moje CV i zaprosili mnie na rozmowe.
    Aktualnie pracuje na okresie probnym u pracodawcy, ktory wlasnie sam
    znalazl moje CV na www i zadzwonil do mnie z propozycja pracy.
    Trzymajcie kciuki, bym dostale umowe juz na stale;-)

    pozdrawiam i wszystkim zycze powodzenia!!!