PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 07:17:21
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40ab4667i726fn3e8%sal@hell.hell.pl...
    > Ale jaka zgoda? Jak ktoś ma ochotę doprowadzić do głosowania nad nową
    grupą,
    > to niech to robi. Procedura zakładania grupy jest jasna i uwierz mi, że
    > zdanie moderatora nie ma tu nic do znaczenia.

    Powyzej pisales, ze moderator ma prawo glosu

    > FUT na nowe-grupy

    Jak slusznie piszesz, nie mam specjalnego pojecia o zasadach zakladania
    nowych grup.
    W tej chwili pytam wlasnie ciebie, jako moderatora o zdanie.
    Bawisz sie w wysylanie na nowe grupy, zamiast skomentowac czy uwazasz pomysl
    z rozdzielaniem postow za zly czy dobry.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##