PracaGrupypl.praca.dyskusjepit 11 za 2007 rokRe: pit 11 za 2007 rok
    From: sweet_dreams <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pit 11 za 2007 rok
    Date: Sun, 24 Feb 2008 04:35:05 -0800 (PST)

    Witam,

    Mam podobny problem. Gdy zadzwoniłem do mojego byłego pracodawcy z
    prośbą o wystawienie tego dokumentu powiedział że najwcześniej może mi
    go przygotować w połowie marca. Gdy powiedziałem, że ustawowo ma czas
    do końca lutego on zaśmiał się i powiedział: "a co mi możesz zrobić
    jak Ci go nie wystawie?".

    No i właśnie czy takiemu pracodawcy można coś zrobić? Co da to że
    wyśle informacje do US?
    Po tym co od niego usłyszałem aż we mnie się "zagotowało" ponieważ
    przez cały czas pracy u niego miałem już podobne problemy wynikające z
    nieznajomości przez niego przepisów prawa pracy. Kłóciłem się z nim o
    długość przysłudującego mi urlopu, długość okresu wypowiedzenia o to,
    że powinien mi udostępnić informacje na temat moich dochodów i
    wysokości odprowadzanych składek (po tym jak się okazało że ZUS nie
    odprowadza składek na OFE, a moje dane u pracodawcy są prawidłowe -
    sprawa nadal nie wyjaśniona, ale podobno ZUS "mocno" nad nią pracuje)
    itp. itd.

    Myślałem że odchodząc z tej firmy "krzak" będę miał w końcu spokój ale
    zapomniałem o konieczności rozliczenia się fiskusem.