PracaGrupypl.praca.dyskusjepieniadze z zagranicy... jak ?Re: pieniadze z zagranicy... jak ?
  • Data: 2002-05-26 10:19:11
    Temat: Re: pieniadze z zagranicy... jak ?
    Od: "666" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tradycyjnie chyba najlepszą obsługę przelewów zagranicznych zapewnia PeKaO S.A.
    Nie lubię tego banku za całokształt i polikwidowałem w nim konta, ale jak ostatnio
    miałem znowu coś zagranicznego, w obie strony, to po przeżyciach w paru innych
    bankach (w tym DB!!!) z nostalgia zacząłem wspominać te tasiemcowe kolejki...
    Zastanawiam się nawet nad ponownym otwarciem rachunku w PeKaO SA tylko dla transakcji
    zagranicznych.
    Dżek

    > a polecasz jakis dobry bank w ktorym to sie szybko da zrobic ?
    > a PEKO BP ?
    > nie ma co specjalnie zakladac konto zeby tylko na nie specjalnie przesylac kilkaset
    EURO miesiecznie