eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocieRe: parszywe bezrobocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.icp.pl!not-for-mail
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: parszywe bezrobocie
    Date: Fri, 27 Apr 2007 13:23:19 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <f0smf7$4ro$1@opal.icpnet.pl>
    References: <46311638$0$16283$88260bb3@free.teranews.com> <f0s3vo$3c8$1@news.onet.pl>
    <f0s57o$ltl$1@opal.icpnet.pl>
    <4631ad72$0$16278$88260bb3@free.teranews.com>
    <f0se7s$svo$1@opal.icpnet.pl>
    <4631cdf7$0$32552$88260bb3@free.teranews.com>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1177673000 4984 62.21.108.50 (27 Apr 2007 11:23:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Apr 2007 11:23:20 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4631cdf7$0$32552$88260bb3@free.teranews.com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:205883
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale coś dokładniej, bo to mi nic nie mówi?

    Najważniejsze są umiejętności interpersonalne, gdyż bez nich znajomość
    teorii nic nie pomoże. Chodzi o to, aby w oparciu o jakąś tam wiedzę (o
    tym dalej) umieć faktycznie prowadzić w odpowiedni sposób rozmowy i
    odpowiednio przygotowywać dokumenty. Generalnie chodzi o budowanie
    wizerunku.

    Do tego dochodzi znajomość różnych rzeczy hr-owych: jakie są zasady
    selekcji, sposób myślenia hr-owców, kierowników itp.

    Jeśli chodzi o to drugie, to nie umiem "na gorąco" wyspecyfikować tego,
    co konkretnie jest niezbędne. Ja miałem w szkole średniej przedmiot z
    podstaw ekonomii (najprzydatniejszy z całej tej szkoły), na którym
    nauczycielka wpoiła mi to i owo nt. szukania pracy, a od tego czasu
    nieustannie sam zgłębiam tą wiedzę, czytając różne książki i czasem
    nawet chodząc "kontrolnie" na rozmowy (przyznaję, że jestem takim
    psychologiem-amatorem).

    Generalnie jednak uważam, że należy czytać (i w miarę możliwości
    testować) wszystko, co wpadnie w ręce. Poradniki dla pracowników,
    pracodawców, książki z zarządzania zasobami ludzkimi itd.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1