PracaGrupypl.praca.dyskusjeparaca na samozatrudnieniuRe: paraca na samozatrudnieniu
  • Data: 2008-01-07 07:56:09
    Temat: Re: paraca na samozatrudnieniu
    Od: Boguslaw Faja <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz pisze:
    > Od jutra mam zaczynać prace na samozatrudnieniu. Jak najlepiej zarejestrowac
    > firme i w jaki sposob najlepej sie rozliczac. Za wykonana prace musze
    > wystawić fakture vat. Co musze wczesniej pozalatwic?

    1. Gmina, wpis do ewidencji
    2. GUS (urząd statystyczny)
    3. Konto bankowe (firmowe)
    4. Skarbówka

    (gdzieś tu chyba jeszcze ZUS wpada).

    Ogólnie jeśli masz możliwość polecam biuro rachunkowe. Ja na
    jednoosobowej DG płacę 100 zł/mc i nie żałuję. O nic się nie martwię,
    zawożę fakturki, dostaję druczki na przelewy. I koniec problemów :)

    pzdr.