eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepanie sekretarkiRe: panie sekretarki
  • Data: 2003-12-15 10:59:50
    Temat: Re: panie sekretarki
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5IsCb.525$HR.1853@news.indigo.ie...
    > Witam,
    >
    > Sledze sobie od dawna Polski rynek pracy i widze, ze
    > niedomiar
    > stanowisk skutkuje tym, ze pracodawcy wymagaja znajomosc 5 jezykow biegle
    i
    > conajmniej 2 fakultetow. Tymczasem w takim instytucie (a jakim czytaj
    > poczatek postu
    > raz jeszcze) mozna tak pieknie posmiac sie z nieudolnosci polskich
    > pracownikow!
    > Toz taka pani to wizytowka!
    >
    > Jaka jest znajomosc jezykow naszych aplikantow? Czy sa jakies weryfikacje
    > praktyczne?
    > Jak patrzy sie w CV na jezyk? Co jest pierwsze u np. kandydatek na
    > sekretarke -
    > doswiadczenie w znanej kancelarii czy chocby brak jakiegokolwiek
    > doswiadczenia, a
    > jednak DOBRY (i podkreslam) DOBRY jezyk obcy. Dzieki ktoremu firma zyskuje
    > potrafiac zlapac pierwszy kontakt!
    > Kazdy pisze: angielski - dobry, bardzo dobry, plynny. Jak bardzo w
    > dzisiejszych czasach
    > musi on byc plynny, czy ktos to sprawdza? Szef w wiekszosci przypadkow nie
    > zna jezykow!
    > Domorosli, czy wytrawni HR-y patrza na bardziej na czcionke w cv.
    > I na koniec - czy naprawde dobry speaker jest w stanie "wykopac" taka
    > pania z PAN...???
    >
    > Pozdro
    > GreG

    Tylko ile te panie sekretarki zarabiaja?
    Niejednokrotnie 600-700 zł na rękę.
    Czy ktoś kto zna dobrze klika języków, lub jeden płynnie chciałby tak
    zarabiać?
    Z drugiej strony za taką kasę nawet nie mozna pójść na kurs językowy.
    Mam swoje mieszkanie, utrzymuję się sama i wiem z doświadczenia, że taka
    kasa ledwie starcza na opłaty i jedzenie.
    Może to i śmieszne, ale często też zatrudnia się osobę z płynna zjamomością
    języka na stanowisko w sekretariacie bo może zdarzyć się telefon z zagranicy
    i trzeba go przełączyć na jakiś dział.
    więc czy tu jest potrzeba bardzo dobra znajomość języka?
    Taka osoba marnuje swoje zdolności na takim stanowisku.
    Nie jestem sekretarką, żeby była jasność.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1