PracaGrupypl.praca.dyskusjeopłata za używanie sam. służbowego › Re: opłata za używanie sam. służbowego
    From: "rs" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opłata za używanie sam. służbowego
    Date: Wed, 23 Aug 2006 15:48:26 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ech93u$1om$1@news.interia.pl...

    > no to ja bym się o to szarpał, bo to księgowa (pracodawca) nie dopełniła
    > obowiązku. Ty podpisałeś umowę. Jeżeli w umowie pisze że 200 zł/m-c
    > potrącane miesięcznie (co miesiąc), to potrącenie 1200 zł jednorazowo jest
    > niezgodne z umową i nie wynika z Twojego zaniedbania czy innych przyczyn
    > ale z zaniedbania obowiązków przez innego pracownika / dział. Niech więc
    > teraz sam za to płaci. Moim zdaniem jest się o co szarpać.
    > --
    > Jackare

    wlasciwie nie wiadomo o co ma teraz sie klocic
    co za roznica czy beda mu odejmowac co miesiac 200 zl czy po pol roku
    wiedzial ze bedzie musial splacic bo podpisywal
    skoro po pierwszym miesiacu dostal normalna pensje nie obciazona trzeba bylo
    uderzac od razu do ksiegowej

    ale oczywiscie zaniedbanie jest zdecydowanie po stronie
    pracodawcy(ksiegowej) skoro jest tak jak mowi czyli ze podpisywal ze co
    miesiac bedzie obciazany...