PracaGrupypl.praca.dyskusjeopinie n.t. offshore › Re: opinie n.t. offshore
    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opinie n.t. offshore
    Date: Fri, 19 Sep 2003 16:05:59 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179082072.chello.pl

    Użytkownik Piotr Gałuszkiewicz napisał:
    > Wyczytalem w czasopismie na temat inwestycji offshore, ze zwykly szary
    > obywatel moze zainwestowac nawet male sumy i co miesiac miec np. 50 % zysku.
    > Cos tam poczytalem juz na WWW i sie orientuje, ale interesuje mnie Wasza
    > opinia - ile to jest warte, czy to faktycznie jest tak jak pisza - latwy
    > zysk, czy tylko to kolejne naciagactwo w stylu Amwaya czy innej piramidy ???
    > Czy ktos moglby sie wypowiedziec na ten temat - ktos kto sie tym interesowal
    > albo dalej sie interesuje i zna to moze z praktyki.

    większość takich "klubów offshore" to naciągacze, którzy licza na
    naiwność ludzi.. jeśli zaś chodzi o prawdziwe kluby tego typu, to raczej
    nie inwestuje się tam małych sum i raczej nie przyjmują tam każdego, kto
    tylko będzie chciał wejść.. Aha, no i nie obnosza się za bardzo ze swoją
    działalnością - także nie zobaczysz nigdzie ich reklam ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl