PracaGrupypl.praca.dyskusjeopiekun medycznyRe: opiekun medyczny
  • Data: 2013-12-02 06:53:33
    Temat: Re: opiekun medyczny
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-02 00:13, o...@g...com pisze:

    1)
    > Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek
    > opiekun medyczny.

    2)
    > Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła
    > Zawodowa http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny

    2b)
    >- wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele z Medyka.

    3)
    > Może, ktoś skończył Medyk. Proszę
    > o opinię.

    "
    Potworna szkoła. Traumatyczne przeżycia mam stamtąd.
    Nauczyciele niekompetentni, chleją i podrywają studentki,
    na egzaminach chcą łapówek. Ta tragicznie wykonana strona
    jest najproporcjonalniejszą częścią. Poza oczywiście kwesturą.

    Z poważaniem
    Marta Kostenko
    "

    Kurka, ludzie, martetoidy szeptane z Koziej Wólki!
    Zgadnij, która cześć maila natychmiast cię demaskuje.

    pzdr
    bartekltg