PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator IIT- allegroRe: operator IIT- allegro
    From: PZ <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: operator IIT- allegro
    Date: Sun, 26 Aug 2007 23:53:43 +0200

    Jarzabek wrote:

    > 8k brutto to chyba gA*,owny admin a nie operator od kabelkA~^(3)w ;)
    IMHO to nie bedzie praca operatora, czyli otwarcie ticeta/zadzwonienie
    po inzyniera/pojscie spac tylko tak jak napisales robota. i to pewnie
    nocami.

    Ja to sie nie znam ile w poznaniu bo ja wawka/londynek, ale jak sie
    pisze powazne rzeczy w ofercie pracy to trzeba placic. Wlasnie to jest
    wkurzajace, ze nie ma napisane ile placa to by byla jasnosc czy
    potrzebuja elektryka, ktory umie eth cat5e zacisnac i FO w korytko
    wepchnac czy cos wiecej.

    Pozdrawiam
    Przemek