PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres wypowiedzenia i ekw urlopy › Re: okres wypowiedzenia i ekw urlopy
  • Data: 2012-11-10 19:15:09
    Temat: Re: okres wypowiedzenia i ekw urlopy
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-10 09:54, Ra pisze:
    > Jeżeli pracodawca wręcza mi wypowiedzenie dzisiaj a pracuję 5 lat tzn że
    > musi mi zapłacić jeszcze za 3 czy 4 (bo listopad) miesiące ?
    >
    > Może mój błąd bo podpisałem za porozumieniem stron gdzie pracodawca
    > płaci z góry za 3 miesiące + osobno urlop 25 dni. Z tym że teraz jeszcze
    > raz liczę i za urlop wychodzi mi jakieś 70% pensji zasadniczej
    > w tych 3 miesiącach mam też 2 tygodnie urlop. Czy to ma być ? Myślałem
    > że za urlop jest liczona średnia z 3 miesiący

    Nie skumałem do końca o co chodzi dlatego apel ogólny o czytanie kodeksu
    pracy i nie podpisywanie pochopnie rozwiązania za porozumieniem stron
    (urząd pracy i inne komplikacje)
    Urlop ma być "wykonany" w 100% jak się nie da fizycznie to ekwiwalent a
    na jakie terminy zgodziliście w tym porozumieniu stron to już wasza sprawa.

    Gdyby pracodawca przyszedł z wypowiedzeniem dzisiaj to pracujesz do
    końca miesiąca + 3 mies. na wypowiedzeniu + rozliczenie za urlop + 3 dni
    na poszukiwanie pracy. Z jednym zastrzeżeniem że pracodawca decyduje czy
    wyśle na ten urlop czy zapłaci ekwiwalent.

    Wiem że bywa różnie bo czasem lepiej dostać całą zaległą kasę już i się
    rozstać niż dalej pracować i czekaaaćććć.