PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenieRe: og?oszenie
  • Data: 2003-07-29 19:13:34
    Temat: Re: og?oszenie
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przed publikacj? og?oszenia piszesz do nadawcy?
    nie, jesli nie publikuje, to pisze. o ile nie jest to sytuacja, w ktorej
    olewam (opisane w poprzednich postach).

    Jesli adres jest jak Twoj (nie widac na oko, ze jest antyspamowy), a cala
    oferta jest OK, to wysylam, tyle, ze server tego nie zamieszcza, bo stwierdza,
    ze hmmm bzzt bzzt:
    From: "pisarz programów" <q...@q...co>
    Subject: GNIEZNO - korepetycje z angielskiego
    Connected to (...)
    340 Ok
    441 Invalid or fake From: address.
    Jak ogladam logi, to czasem cos z tym robie, ale nie zawsze ogladam -
    - jesli sa problemy z laczem, to wyslanie paczki chwile trwa a ja juz
    robie cos innego.
    Twoj post z 15.07 jak dla mnie poszedl ;-), a jak widac realnie odbil sie
    juz na etapie _po_ moderacji.

    > Z tego co przeczyta?em
    > wnioskuj?, ?e moje og?oszenie spe?nia?o wszystkie warunki z wyj. adresu
    > antyspamowego.
    Jesli to to co powyzej, to 15.07 i 26.07 odbilo sie od servera.

    16. byl post ,,do moderatora'' na ktory odpisalem na adres z From:
    (a dlaczegoz by nie? nic nie sugerowalo, ze to jest zly adres) i ten
    tez wrocil.
    niestety z odbitymi mailami juz nic nie robie - i tego zmieniac
    nie zamierzam.
    Odpowiadac na adresy z postow, ktorych trzeba gdzies w tresci szukac tez
    nie bede. Smieci na grupe trafia zbyt duzo, zeby sie bawic w harlaka szolmsa.

    Wyjasnien w sytuacjach krytycznych nalezy szukac u mnie piszac _maile_ -
    i to w sposob pozwajacy latwo na nie odpowiadac ;-)

    pozdrawiam

    romekk